چالش فافا:)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 283097
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:, :: 1:22 :: نويسنده : فافا

از طرف فاطیما جون و مرجان عزیز به چالش دعوت شدم مخسی عزیزانم

غذای مورد علاقه:هر غذایی که توش بادمجون به کار رفته باشه.اش دوغ.استانبولی.

رمان مورد علاقه:بامداد خمار عاشقشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم تا حالا خیلی رمان خوندم اما هیچ کدوم حسی که این کتاب بهم میده رو نمیده  همه رمان های مودب پورم خوندم کلا نوشته هاشو دوست دارم

کتاب مورد علاقه:جمله های بزرگان عارفان دانشمندان فرقی هم نمیکنه گرداورندش کی باشه.کلئوپاترا.کنیز ملکه مصر و تمام کتاب های درسی اول دبیرستانمو به دلایل شخصی

منم سه تا از دوستای عزیزمو به این چالش دعوت میکنم:

اولین نفر:جناب اقای نفس خان خودم(در ادامه همین پست نفسیم به چالش کشیده میشه)

دومین نفر:رویا جون

سومین نفر:دریای عزیز

چهارمین نفر:ازی جون

پنجمین نفر:تمنای عزیز

با من بود همتونو به چالش میکشیدم اما دعوتنامه مثل اینکه محدوده

بعد نوشت:عاخا همسری به چالش کشیده نشد مسئولین چرا پاسخگو نیستن بزار بیاد به زور میکشمش به چالش

 

 



نظرات شما عزیزان:

ازی
ساعت10:24---2 آبان 1393
سلام گلم.خوبی؟بخدا من شرمندتم ک چن وقته ممیام خودت ک بهتر از اوضاع روحیم خبر داری.عاغا این چالش چیه؟ چیلا من عاخه؟:-( استرس گرفتم :-( .:-):-)
دوست خوبم:سلام عزیزم خوبم خواهش میکنم دوستم شرمندگی نداره که این حرف نزن:-*اول یه نفس عمیق بکش تا بگم:)هموونجور که من از غذا کتاب...مورد علاقه ام گفتم شما هم یه پست بزار بگو سه تا از دوستاتم اخر پست به چالش دعوت کن همین:)


دریا
ساعت12:40---20 مهر 1393
اخه چراااااااااا
اصلا نمیخوام دلم یه جوری میشه وقتی میفهمم بغضت میگیره
دوست خوبم:نمیدونم اما فکر میکنم روحیاتمون خیلی نزدیک به همه کلا یه جورایی شبیه همیم...بیا بغلم دوتایی گریه کنیم:)


مرجان
ساعت19:55---19 مهر 1393
بادمجون کلا موجود خوشمزه ایه تو هر غذایی که باشه بجز حلیم بادمجون البته ب نظر من
چشمت روشن که همسریت اومد
دوست خوبم:گفتی موجود چندشم شد مرجان احساس کردم مثل مرغ گوسفند جونداره:))از ترشی بادمجون بگیر تا بادمجون سرخ شده ساده همه جورش خوشمزس واای مرسی عزیزم بوووووس


فاطیما
ساعت19:48---19 مهر 1393
سلام فافاجون نه زنگ نزددیگه چون تهدیدش کردم میدونه اگه بزنه اینکارو میکنم میشناسه اخلاقمو ولی نمیدونم خودم چم شده اصلا حال خوب نیست خیلی احساس تنهاییی میکنم
فافایی بیا خاطراتتو بویس چی کردی با همسریت منتظرماااااااااااااااااااااااا ااااااااااااا
دوست خوبم:سلام عزیزم ایشالا بهتر بشی فاطیما جون به فکر درست باش عزیزم بخون که ایشالا خانوم دکتر بشی نوشتم ویرایش میخواد اما اصلا وقت نمیکنم بزارم رو سایت ای بابا:(


شاهی
ساعت12:42---19 مهر 1393
عزیـــــــــــــــــــــــــــ ــــزم(بوس) خب معلومه حساب میکنم
خودم همیشه یباره دلتنگی دارم
دیشب حس میکردم دیگه نمیتونم نبودشو تحمل کنمو تا صبحو نمیرسونم ولی بازم صبح شد
چه بخوایمو چه نه زمان با سرعته خودش میگذره و باید بگذره
صبح فهمیدوم اونم تا صبح نخوابیده
هییییییییییییییییییییییییییی ی
دوست خوبم:دوست مهربونمی تووووووووووووووو بووووس میدونم چی میگی بعضی وقتا انگار واقعا دیگه تحمل ادم تموم میشه:/ایشالا زودتر بهم برسید شاهی جون غصه نخوریااااا


شاهی
ساعت22:48---18 مهر 1393
سلام فافا
وایکه چقد دلم از دنیا گرفته
چقد سخته که هرچی واسه حله مشکلت فک میکنی جز گذره زمان یا یه معجزه راهی پیدا نمیشه
چشمت روشن عزیزم
دیدی چه زود گذشت
15روز کمتر..همسریت میاد پیشت
راستی ارشد چی شد؟
ثبته نام کردش؟

دوست خوبم:سلام شاهـــــــــــــــــــــــــی جونم امیدوارم خوب باشی کنار عشقت مشکلاتتون حل بشه سختی برای همه هستش شاهی به این فکر کن که بعد از گذشت این روزها بهم میرسید این روزا یادتون میاد بهشون میخندید:)واااااااااااااااااای عزیزم سورپرایز شدم از اینکه تو هم حساب کردی همسری کی میاد حواست هست بوووووووس سفارشی برای تو:-*نه عزیزم فعلا برنامه اینه که سربازی تموم کنه وقت برای ارشد هست:/


banu and mohammad reza
ساعت18:55---17 مهر 1393
slm aji jooooooooooooon
vaaaaaaaaaayyyy kheili kheili khoshalam
aji eshgham bargasht
besiooooooooooor masrur hastam khkhkh
aji zud up kon biam bbinam
omidvaram hamsarie toam zud biad pishet o y arusi bioftim
raaaaaaaaaasti chra esmetun ro nemigi aji????
age bm begi khoshal misham
booooooooooooooooos
bby
دوست خوبم:سلام عزیزم مرسی همسری اومد رفت سه تا پست نیمه اماده هم دارم باید ویرایش کنم بزارم رو سایت اما اصلا وقت نمیکنم سرم خیلی شلوغه:/روز عقدمون هروقت باشه اسممون میگم یه عکسم از خودمون میزارم به عنوان صوووووووور بهم رسیدنمون اما اینکه کی بهم برسیم دیگه دست من نیست دست خداس:)


مریم
ساعت20:28---16 مهر 1393

دوست خوبم:لبخند چی میگه مریم:)


تمنا
ساعت12:58---16 مهر 1393
اوه اوه چه خبره

به همین سوالا باید جواب بدیم عایا؟؟؟

راستی همسریت اومد؟؟؟؟؟؟؟
دوست خوبم:اره عزیزم باید پست بزاری مثل من به این سوالا جواب بدی سه تا از دوستاتم به این چالش دعوت کنی:)بعله امد پستاشم نوشتم یه ویرایش میخواد که بره رو سایت


دریا
ساعت11:43---16 مهر 1393
نت قاطی کرده چندتا از کامنت ها اومد یه عمومی با چندتا خصوصی...؟
دوست خوبم:یه خصوصی اومد یکی هم همین عمومی که تاییدش کردم


دریا
ساعت11:05---16 مهر 1393
کی میاد فافااا؟وای بدو بغلممممممم
بهم بگیا کی میاد خیلی برات خوشحالمممممم
تو چالش چی باید بگم؟؟؟؟

دوست خوبم:اومد باز رفت دریا اصلن نمیدونم چرا با تو میخوام حرف بزنم راجبه همسری بغضم میگیره مثل الان:(همینایی که من گفتم


zahra
ساعت18:50---15 مهر 1393
به به آش دوغ .نشون دادی یه ترک اصیلیا
دوست خوبم:الان من میرزا قاسمی هم خیلی دوست دارم با سیر عایا من شمالی میشم:))


مهدیه
ساعت19:34---14 مهر 1393
سلام ملکم
بعد هزاران سال نتم وصل شد و من اومدم اینجا
چقد تغییر کردی چقد بزرگ شدی فافا اووووففف
این چالشه همونه ک سطل اب یخ میریزن رو خودشون؟
خوشحالم همسریتم داره میاد ایشالا همیشه بشادی باشی
دوست خوبم:علیکمو سلام:)چقدر تو تغییر کردی مهدیه مدل ابروهاتو عوض کردی شیطون:)اوهوم یه جورایی مثل اونه اما ورژن دیگش مرسی عزیزم بوووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: